top of page

Basiscursus Chi Kung 
Met Chi Kung werk je aan ontspanning, kracht en weerbaarheid 

In de basiscursus Chi Kung maak je kennis met de uitgangspunten waarop Chi Kung gebaseerd is, zoals Chi, aarden, centreren, yin en yang, etc. Door beoefening van een aantal basis Chi Kung oefenseries breng je deze uitgangspunten in jezelf tot leven.
Meer info >>>


Les overzicht
Duur les              : 1 uur 
Aantal lessen      : 12
Datum proefles   : Do 22 februari a.s. 11.00 - 12.00 uur
Startdatum          : Do 29 februari a
.s. 11.00 - 12.00 uur
Prijs                     : € 145,- 

Locatie                : De Zevende Hemel (adres/kaart)     
 

Basis Chi Kung - vervolglessen

Les overzicht
Duur les              : 1 uur 
Prijs losse les      : € 15,00
Prijs abonnement: € 48,00 p.m. (1x p.w), of
                             € 72,00 p.m. (onbeperkt)
Startdatum          : instromen is mogelijk

 
Rooster
Locatie en lestijden:

Dinsdag 11.00 - 12.00 uur
De Zevende Hemel (adres/kaart)     
 
Woensdag  19.00 - 20.00 uur
Sportcentrum Overbosch (
adres/kaart


Eerst een gratis proefles volgen? 
Op de hierboven genoemde lestijden kun je na aanmelding een gratis proefles volgen.

> Direct een gratis proefles boeken

Over basis Chi Kung 

Basis Chi Kung oefeningen bestaan uit series bewegingen volgens een vast patroon en statische houdingen. Tijdens het oefenen breng je meer aandacht naar jezelf: naar je lichaam, energie en geest. Vanuit actieve ontspanning ondersteun je je eigen natuur en schep je meer balans. Met regelmatig oefenen (Kung) ontwikkel je:

  • een ontspannen, soepel en weerbaar lichaam

  • een goede lichaamshouding

  • een natuurlijke ademhaling

  • een krachtiger en stabieler energieniveau

  • betere weerstand tegen invloeden van buitenaf 

  • het beheersen van aandacht, concentratie

  • balans tussen actie en ontspanning

Direct online een gratis les volgen (via Facebook)? Klik op de afbeelding.

image.png

In de lessen Basis Chi Kung trainen we het fundament van Chi Kung beoefening. Dit fundament bestaat uit basisprincipes zoals, structuur maken, ontspannen, aarden, centreren, loslaten en aandacht leiden. Deze principes beoefenen we in een Chi Kung warm-up, tijdens staande houdingsoefeningen en in de 'Acht Brokaten' en 'Shibashi ' oefenseries.
De training is ook geschikt voor  mensen die minder sterk, herstellende, of op leeftijd zijn en kan ook deels op een stoel gevolgd worden.​

bottom of page